بهترین مکان نصب کولر در پاساژ هاو مکان های تجاری

بهترین محل برای نصب کولرگازی در پاساژها و مکان های تجاری

پیش تر مشخص کردیم که باید محل مناسب نصب کولرگازی، 40 تا 50 سانتی متر پایین تر از سقف باشد. در صورتی که این مسئله در فروشگاه ها و پاساژ های تجاری، کاملا متفاوت است.

  • به طور معمول این اماکن به دلیل سقف های بلندی که دارند، جریان هوا بیشتر و بهتر در آنها اتفاق می افتد.
  • همچنین هوای گرم به سمت سقف می رود و فشردگی هوای گرم در ارتفاع کمتر، نامحسوس می شود.
  • شما می توانید کولرگازی را در ارتفاع بلند تری نصب کنید، اما باید در زمان نصب به قدرت پرتاب باد کولرگازی خود توجه کنید.
  • به گفته برخی تکنسین ها، بهترین ارتفاع برای نصب کولرگازی در فروشگاه ها و پاساهای تجاری، حد فاصل دو متر از سطح زمین می باشد.

 

انتخاب محل مناسب نصب کندانسور کولر گازی

کندانسور ها به طور کلی وظیفه تامین هوا و ساخت هوای خنک برای کولرگازی ها را بر عهده دارند. شما باید برای نصب کندانسور کولرگازی، محلی را انتخاب کنید که کمتر و حدالمقدور در سایه باشد. در واقع نباید زیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرد تا بازدهی مناسبی را داشته باشد. چرا که نور خورشید تولید هوای خنک را دچار اختلال می کند و فرسایش آن را افزایش می دهد. بهتر است برای راندمان بیشتر و بهتر دستگاه کولرگازی، آن را در سایه نصب نمایید.

محل مناسب برای نصب کمپرسور کولرگازی

محل مناسب برای نصب کمپرسور کولرگازی

بهترین محل نصب کمپرسور کولر گازی باید در جایی انتخاب شود که فضای آزاد از هر طرف را دارا باشد. در صورتی که کمپرسور به دیوار چسبیده باشد و یا در مجاورت جسم و اشیا قرار بگیرد، نمی تواند تبادل درست گرما با محیط را داشته باشد. به همین خاطر بازدهی سیستم کولرگازی، کم خواهد شد.

  • همچنین در نظر داشته باشید که عدم تبادل هوا در کمپرسور می تواند منجر به مصرف بیش از اندازه انرژی برق کولرگازی و همین طور کاهش طول عمر کمپرسور کولرگازی شود.
  • توجه داشته باشید که نباید جسمی سنگین و یا دستمال و پارچه بر روی کمپرسور قرار دهید. چرا که می تواند باعث آسیب رسیدن به کمپرسور شده و شما متحمل هزینه های عیب یابی و تعمیر آن شوید.

عنوان با فونت تیتر

​​​​​​​​​​​افتتاح شعبه جدید

افتتاح شعبه جدید

​​شعبه ابادان: به خیابان لین یک اصلی احمد اباد  روبروی فرش پدر انتقال یافت

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید